tisdag 25 augusti 2009





















Första riktiga dan i skolan, Går ju till 3 nästan varje dag och de är ju nte spc. kul. Idag va de SV/SO, Matte. Efter lunch hade vi 1,30 minuters pass med engelska. Men nte så farligt eftersom vi skulle skriva våra mål och vad vi skulle göra på engelska lektionerna. Va Elevens val på slutet. Eftersom vi nu är 8:or så får vi börja med kabaré och de ska bli grymt kul. Men jag vill nte ha sen så stor roll. Antingen ska jag ta en kort pjäs och typ bara prata lite elr nte. Har nte bestämt en.
Men om jag nte gör de så ska jag nog vara sån där scenarbetare. Om man nte är med i kabarén så kan man istället vara med på hkk,idrott elr något annat. Men jag tror inte jag ska ta de:D
Ikväll äre handboll och vet inte riktigt vad jag ska göra så länge:D Men ska ta något och äta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar