tisdag 25 augusti 2009

fan vilken träning...

Säger bara fan vilken träning de är på tisdagar. Fysiskt och de är ju de värsta.
Skulle skriga flera längder max och kunde knappt andas kännes de som.

Va & fotade med Ida lite innan träningen. Shit vilket stället med kloter vi hittade.
Blev nte så mkt bilder eftersom vi skulle möta Mikaela vid willy's så vi åkte ditt.
Men imån är de fri från träning och då åker vi ditt och fotar häftiga kort!.

Med de om kabaré elr välja något annat. Tror faktist nte jag ska va med på kabarén.
Ska välja hemkunskap. Men eftersom jag är den enda tjejen från min klass så... vill jag ju nte precis vara med killarna. Så ska fråga imån i skolan ifall jag kan få vara med Mikaela:D

Lagdag imån. Jiwppi ? vad kul "NOOOT" hoppas de nte regnar elr så. Men sak ta en dusch nu och gå och lägga mig så jag inte blir för trött imån.
PUUWWWSSS :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar