torsdag 13 augusti 2009

Micky day is shit!

Ja... Idag cyklade jag till Mikaela. Hon skulle till läkarn vid 1 tiden.
Åkte ditt ett tag senare efter vi kommit. När vi satt där på sjukhuset började de åska och regna jätte mkt.

När vi kom hem till Mikaela igen så satte vi oss i soffan och bara slappade, Lyssnade på musik och så. Träningen började snart så vi fixade oss en stund senare.
Idag va de bådde ute och inne träning. Började inne. Riktigt bra träning idag.
Sprang runt båda bergen vid Nolhaga. Jag sprang på 24 minuter.
Ska strax äta och fortsätta lyssna på musik.

Sen jag skaffade spotify så lyssnar jag på musik jätte ofta nu. Men man kan ju leta efter vad man vill typ. Och så finns de så bra musik!:D
Föresten bilderna jag tog igår med Mikaela Ida och Emelie. Jag la inte upp alla. Men när jag känner för de lägger jag upp några.
Hej svejs så länge! <:D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar