fredag 21 augusti 2009

Liseberg, helt otroligt kul!





















Liseberg var förbannat roligt! Kom hem vid 11 halv 12 tiden igår och då orkade jag inte sitta famför datan när man haft så roligt på Liseberg.
De blev massa videor. Dels blev de på Kanonen, Balder och Flume ride.
Åå shit va kul de va. Vi åkte Colorado och Mikaela satte sig där de kom mest vatten.
Kan säga att hon va inte lite vått när vi gick ur där. Hahaha!

De blev många gånger Balder och Kanonen eftersom dom är de roligaste.
Åkte ingen av dom där höjd sräcken elr upp svinget. Men de får vi ta nästa gång vi åker.

Vi alla skrek as mkt. Men jag skrek nog mest. När Annika( Mikaelas) mamma hämtade oss, de känndes knappt så jag kunde prata. Och så hade jag precis en dag innan haft ont i halsen. Så de va vell inte så bra. Och den dära nya saken som komit på Liseberg man kan åka. Den där va inte så jätte läskig. Men vi skrek en då skit mkt,
för vi ville bli hesa, Och de blev vi. Efter allt hade stängt så kom Annika och Victorias pappa och hemtade oss där nere.
De va otroligt... kul igår och de får vi verkligen gör om fler gånger.
Lägger upp videorna i ett annat inlägg, Blev så mkt att skriva här.
Ursäka för dom dåliga bilderna. Men hade bara med mig mobilen så fick blir de.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar