onsdag 19 augusti 2009

-.- :D

Nej....

Igår kväll möte vi handbollslaget och massa andra folk från annat sport och så vid Alströmer skolan. De skulle vara nån drogsak.
Satt där i 2,5 timmar. Mja... och de va så kul... "NOT!"

Men iallfalla idag så är de 1 dag klar vill Liseberg!!!!!!
När jag vaknade idag så kännde jag att jag knappt kunde svälja, Jag tänkte " Nej, jag får inte bli sjuk elr nått!" Men nu är de borta känns de som (:
Idag hännder inte mkt. Ska på möte till Nolbyskolan. Sen pratade vi om att vi skulle träffas och prata om hur vi gör med Liseberg imån. Jag tror de blir tåg. De kostar ju bara för 6 biljeter ner 228 kr liksom. Så de blir tåg ner och sen hemmtar de oss där nere. Men skit sam... Ett till inlägg kommer vell idag får jag hoppas.
Hejdå,<:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar